Garantia se pierde in cazul in care:
• bicicleta nu a fost folosita conform modului de utilizare sau intretinerea a fost defectuoasa;
• defectiunea a fost cauzata de folosirea necorespunzatoare: ciocniri, suprasarcina, accidente;
• "reparatia" bicicletei a fost facuta de catre o persoana neautorizata de La Bicla Loca;
• numarul de serie al bicicletei nu corespunde (sau nu poate fi identificat cu numarul trecut in certificatul de garantie);
• certificatul si factura de cumparare(bonul fiscal lizibil) au fost pierdute;
• bicicleta se foloseste pentru concursuri sau in regim de inchiriere;
• nu este facuta prima revizie gratuita, OBLIGATORIE, la service-ul autorizat. Aceasta revizie se noteaza in certificatul de garantie al fiecarei biciclete. Fiecare bicicleta are certificat de garantie, nu exista exceptii;

Garantia nu acopera: janta indoita("8 in roata"), descentrarea rotilor, pana de cauciuc, zgarieturi sau neuniformitatea vopselei sau a cromarii.

Piesele supuse uzurii: sabotii, camera, anvelopa, sa, lant, pinion, dispozitiv angrenaj. Acestea nu reprezinta piese la care se acorda garantie pentru uzura, doar pentru defectiuni de fabricatie.


INTRETINEREA BICICLETEI NU INTRA IN GARANTIE

Reclamatiile se vor lua in considerare numai in cazul prezentarii certificatului de garantie si a facturii de cumparare.
Cauza defectarii o poate aprecia numai service-ul care acorda certificatul de garantie.
Reparatiile care nu intra in garantie se efectueaza CONTRA COST.

In cazul in care ridicati pachetul de la curier si observati ca acesta a fost deteriorat din cauza transportului, va rugam sa faceti reclamatie in aceeasi zi. Nu despagubim/ nu schimbam produsele ce au fost lovite/ zgariate in timpul transportului.Va rugam sa va uitati atent la colet in momentul primirii lui, iar daca observati urme de lovire, de orice natura, va rugam sa consemnati imediat pe documentul de transport, AWB.